Bli medlem!

Att vara medlem:
I Fräsets kattklubb gör vi ingen skillnad på ras hos våra katter. Långhår, korthår eller kanske inget hår alls. Alla är välkomna till oss som medlemmar. Man kan välja mellan att vara huvudmedlem, familjemedlem eller stödmedlem. I alla typer av medlemskap ingår vår klubbtidning Löpsedeln som trillar ner i brevlådan ca två gånger per år.
I vår tidning kan man följa med eller delta i de olika aktiviteter som vi anordnar för våra klubbmedlemmar.

Fräset är en förening med intention att vara en aktiv förening.
Huvudmedlem (normalmedlemsskap) kostar 280 kr och då ingår tidningen "Våra Katter" från SVERAK 6 nr/år.
Medlemskapet gäller för kalenderår, om avgiften betalas efter 1 oktober, räknas även avgiften för nästa år som erlagd.

Familjemedlem betalar 100 kr

Stödmedlemmar betalar 100 kr - som också vill vara med i klubben eller du som är huvudmedlem i någon annan SVERAK-ansluten klubb (uppge vilken vid inbetalning).

Introduktionsmedlem för medlemmars kattungeköpare betalar inget första året .

Så här gör du för att bli medlem.
Skriv ditt namn, adress, telefon, e-mailadress och eventuellt stamnamn samt vilken eller vilka raser du har på ett inbetalningskort så skickas ett medlemsbrev till dig.
Klubbens bankgironummer är: 786-1347